baltowcom baltowcom
395
BLOG

Info o tym,co"lokalnie" nie istnieje.

baltowcom baltowcom Polityka Obserwuj notkę 0

Wiem,że wielu niecierpliwi się oczekując dalszych wieści na temat wyborczego protestu,lecz nie mam żadnych oficjalnych informacji(nieoficjalne mam,lecz muszę je posprawdzać i poukładać).Sędziowie Sądu Okręgowego w Kielcach nadal sprawę rozpatrują i "drapią się w głowę"zastanawiając,co z tym fantem począć??!!

Opinie na temat tego o czym tutaj piszę pojawiają się skrajnie różne.Są tacy,którzy wiernie mi kibicują oraz tacy którzy faktom tutaj przedstawianym nie dają zupełnie wiary.Nie mogą uwierzyć w to,że jest temat tego kalibru,a wszystkie lokalne media nie chcą tego podjąć.W internecie poza mną nigdzie nikt o tym nie pisze,choć znajduje się miejsce na stronach lokalnej prasy na zupełnie nieistotne dyrdymały,ale ... to nie mój problem lecz tutejszego środowiska dziennikarzy.

Jak spojrzą w twarz swoim "drogim"czytelnikom którym(i tylko im-ponoć) mają rzetelnie i uczciwie służyć??!!


 

www.baltow.cba.pl 

 

baltowcom
O mnie baltowcom

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka