baltowcom baltowcom
1424
BLOG

Jerzy Bahr poszukiwany...

baltowcom baltowcom Polityka Obserwuj notkę 2

..no może nie tyle On osobiście,co zapis wywiadu jakiego udzielił dla TVN24 bodajże 16 kwietnia 2010.Miałem okazję tą rozmowe zobaczyć z webchach Google kilka miesiecy temu ,a później wiele razy miałem ochote do niej wrócić,ale...jest problem,bo nie potrafię jej odnaleźć. Wyglada na to,że przeceniłem internet i popełniłem błąd nie zapisując jej na swoim PC.A może poprostu nie potrafie szukać?być może,ale...

...przypadkiem wkliknąłem się na Wikipedię na nasz korpus dyplomatyczny w Moskwie i...trafiłem na stronę poświęconą Panu S.Cioskowi.Skromność wpisów zaskoczyła mnie,bo jak by nie patrzeć to jest postać,a mniej od innych znalazła sobie w Wiki miejsca.To przecież najdłużej urzedujący ambasador PRL-u i nie byle gdzie,bo w Moskwie.

  Lecz jeszcze większe zaskoczenie wywołała we mnie informacja o miejscu jego urodzenia,a mianowicie Pawłowice- miejscowość leżąca od Bałtowa o przysłowiowy "rzut kamieniem".Znamy tu i w całym zresztą powiecie Ostrowieckim jeszcze kogoś pochodzącego z tej samej wioski.

Home - www.baltow.com

 

baltowcom
O mnie baltowcom

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka