baltowcom baltowcom
640
BLOG

Od "watahy",POprzez Smoleńsk do... dokąd Tusku?!

baltowcom baltowcom Polityka Obserwuj notkę 3

  

 

Słysząc,co mówi E.Klich w RMF dorwałem się do wyklikania swojego oburzenia pod adresem tych,którzy wciskając mi swoje POlitycznie POprawne badziewie uważają mnie za półgłówka. Rozpocząłem "Mapą katastrofy TU-154",poprzez wypowiedzi Klicha i swoje uwagi o mataczeniu wokół Smoleńska,przez nasz dług narodowy,Grecję,szpitale i apteki do... Wyszło z tego praktycznie kompendium całokształtu ostatniej "twórczości" ekipy Tuska,którą sprowadzić można do jednego wspólnego mianownika określając może i mało elegancko,ale za to najbardziej obrazowo i dosadnie -"aromatyzowane szambo"!

Tekst wymaga jednak przeredagowania,aby stał się czytatym i strawnym,a także oblinkowania po to,aby uniknąć zarzutu pustosłowia i był podparty faktami. Chciałem tym "przejechać" po blogach i forach,a szczególnie kolejny blogNewsweek i wepchnąć się w NewsGoogle,ale... Nic z tego nie będzie i choć wkurzają mnie te obłudne typy swą zdradziecką POlityką to nie jest mi dane wziąźć należytego udziału w toczącej się wojnie! Wojnie,którą rozpoczęło pamiętne "Dorzynanie watahy" i zawiodło nas pod Smoleńsk,i do Łodzi!Wykazując maksimum dobrej woli i choć z wielkim trudem to jednak powstrzymując się przypisania bezpośredniego sprawstwa katastrofy pod Smoleńskiem obecnie rządzącym,to i tak nie da się przecież zaprzeczyć o pośrednim ich wpływie na wspomniane zdarzenia.

Medialna nagonka prowadzona przez zbudowany na zawłaszczonym Solidarności znaczku "Wybiórczy koncern" i nne tzw."Przyjazne media" zasiała nienawiść i POdzieliła społeczeństwo na "salon" i "ciemnogród",na POukładanych i tych,co mają cicho siedzieć i im służyć,a ci którzy nie chcą żadnej z tych ról WON za drzwi zaludniać obce landy! Drwiny i kpiny z Ś.P.Prezydenta oraz podjęcie Putinowskiej rozgrywcki wokół wizyty w Katyniu... pozostawiły krwawy i trwały ślad na POprawnych POlitycznie rządzących i służącym im mediach!

Tusku!-Człowiek o szczerym sercu i czystym sumieniu stara się wątpliwości wyjaśnić i nie mataczy,a na pytania nie odpowiada ziejąc ogniem!

Mapa katastrofy TU-154 pod Smoleńskiem

 

http://baltowcom.nowyekran.pl/post/55749,rosyjskie-spotkania-bronislawa-komorowskiego

 

 

baltowcom
O mnie baltowcom

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka