baltowcom baltowcom
183
BLOG

Znów sąsiadka,czyli....to i owo

baltowcom baltowcom Polityka Obserwuj notkę 0

Sąsiadce:Witaj ponownie.

Twoje pytanie skierowane jest do Huberta,a jeśli On zechce odpowiedzieć ja ze swojej strony mogę obiecać,że na kilka Jego zdań znajdzie się u mnie miejsce!

Tymczasem ja pozwolę sobie(bo jakby nie było jestem przecież u siebie)ustosunkować się do Twojego komentarza.

A więc.....Nikt nie jest ideałem-ludzie dojrzali i myślący doskonale o tym wiedzą(choć jak zauważyłem,co dla niektórych czasami pojawia się niekiedy-jakieś wszechwiedzące i nieomylne "Guru").B.Mąka-jak każdy z nas(po za "Guru")jest zwykłym człowiekiem-nie jest ideałem.Zawsze można coś więcej i lepiej jeszcze zrobić,zawsze znajdzie się-ktoś kto będzie czymś niezadowolony,bo......tak już jest-inaczej nigdzie i nigdy nie będzie-niestety!W czasie(lato2007),gdy pojawił się pomysł z odwołaniem Wójta z urzędu-Hubert jako młody i ambitny człowiek uznał,że jest w stanie pełnić służbę wobec wszystkich mieszkańców lepiej

od niego i podpisał.Od tamtego momentu wiele zaszło,wiele zostało powiedziane-"Zgodni Fachowcy"za pomocą "pisemka" ukazali swoją prawdziwą twarz, pomieszanie z poplątaniem,

jakie nastąpiło na głownych stanowiskach w urzędzie gminy,sposób prowadzenia kampanii przez "Wybrany Komitet",a dopełnił tego "Paszkwil"pod adresem Huberta rozrzucony nocą po wszystkich podwórkach w gminie

przez....tzw."nieznanych sprawców"!Byłoby dziwne,aby po tym wszystkim młody,myślący człowiek mógł

wybrać inaczej,niż Mąkę!Podobnie,jak ja także Hubert ma osobiste,pewne uwagi z przeszłości do Bogdana(z pewnością wiesz jakie),lecz gdy wchodzi w grę dobro,a nawet"być,albo nie być"gminy dla wszystkich jej mieszkańców!-my wybieramy Bogdana!!Trzeba umieć wznieść się ponad podziałami,bo..."Stawka jest wysoka!".

Nie można spędzić całego życia wpatrzonym we własną "miseczkę" i czekać na "łaskę",lecz należy oderwać od niej swój wzrok i....dostrzec wokól siebie innych.Nie warczeć na nich,bo oni także mają TU SWÓJ DOM!

Uchylone zarządzenie

Z braku czasu i pewnej nieuwagi za którą-przepraszam-umknął mi Twój komentarz Droga Sąsiadko dotyczący wspomnianego zarządzenia.Nie sugeruj jakobym miał

coś przeciw Klubowi Junior Bałt,bo tak nie jest,a co do opłat za podnajmowanie-mam na myśli:sidzibę redakcji "Bałtowskiego Przełomu" oraz opłaty z podnajmowania sal na inne okolicznościowe imprezy i spotkania(jest taka pozycja w dochodach stowarzyszenia).

A tak przy okazji tego wątku:Dlaczego zniknął szyld z nazwą"Karczmy"?Gdzie podziało się słowo "Zajazd"?

Czyżby przed ostatecznym rozstrzygnięciem uznano,że jednak nie wszyscy dają na to przyzwolenie???

Lepiej narazie nie drażnić,bo każdy głos na wagę złota??? Zawiśnie gdy wygra"Wybrany Fachowiec"???!!!

i...jeszcze...co do przypadkowości wizyt na moim blogu-zgoda Sąsiadko-niektóre są nieprzeczę,ale....coraz więcej ludzi do mnie wraca.A wiesz dlaczego?

Bo tu znajdują Bałtów nieznany-prawdziwy!,a nie "malowany"!


"Straszenie TIR-ami"

"Te"strachy na lachy"nie są nowe,bo były używane w czasie Referendum.Powtarzają się, bo cały"arsenał wyborczy"został już zużyty przed pierwszą turą,a drugiej już miało wcale nie być.Jednak jak się okazało ludzie mają jeszcze rozum,a "Sztab Zgodnego Fachowca" jest zSZOKowany!Nie mają żadnego sensownego pomysłu na drugą turę.Jedyne co im pozostało to powtarzać się,czyli:straszyć zwinięciem biznesu,obiecywać miejsca pracy,a może dla pracujących też podwyżki,lub wydać SPECJALNY numer "Bałtowskiego Przełomu" i znów opluć!Podnieść ilość i wielkość procentów...."






music



 

baltowcom
O mnie baltowcom

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka